onsdag 1 april 2009

Balklänning, check..?

Åh, att jag ska ha så svårt att bestämma mig!
Jag har hittat en klänning, för ett tag sen. Så nu skulle jag och mamma in och kanske köpa den, men samtidigt leta efter andra eftersom jag inte var helt säker. Självklart hittade jag en annan också som jag tyckte om! Så jag har jättesvårt att bestämma mig.. men vi köpte iaf den vi hade tänkt från början, eftersom det bara fanns en kvar.. Men nu återstår det att se på lördag, för då ska jag in igen, haha. Ett jäkla farande :D

Jag funderade på att lägga upp en bild, men då förstörs ju hela spänningen... så det blir ingen, mohaha!
Jag återkommer nog om valet...

Pusshej!

//Elin Andrea

13 kommentarer:

  1. Spänningen är oliiiiiiiiiiiidliiiiiiiiiiiiiig, håll på dig :-D (kolla vad jag kunde ha, ha)

    SvaraRadera
  2. Alltså visa inte klänningen förrän dagen D, menar jag, fattar du nurå? och så menar jag att jag kan göra hippa smajlisar jag oxå, ha, ha. :-O

    SvaraRadera
  3. jaha, men dom där är inte hippa!

    SvaraRadera
  4. Våga vägra balen!

    SvaraRadera
  5. Klart man ska gå på balen :-) "once in a life time" ju. Blir säkert hur kul som helst och ett minne för livet :-)

    SvaraRadera
  6. Haha, tack för det! Det är precis det jag menar, ANDERS!

    SvaraRadera
  7. Precis, jag lyssnar på den upplyste.

    SvaraRadera
  8. du kommer nog på nått, lyssna till ditt hjärta! så finner du svaret AAAAAAwwwwww /josä

    SvaraRadera
  9. HAHA XD Ja, det kanske funkade!

    SvaraRadera