måndag 6 april 2009

Hultan 09, here we come!!!!

JAAA!! Nu är biljetterna beställda!! :D:D

Vi ska på HULTSFREDSFESTIVALEN
Jag ska skrika mig hes och vara full och galen!
Älska i leran och på baja-majan
Ska jag skita ut alla mina bekymmer!

Tjohooo, det kommer bli sommarens höjdpunkt!!!!!! Jag längtar!
Fast.... det är andra saker jag längtar till med ;)



Förresten, jag, Magnus och Anders fikade idag, det va gott! Tack för det, de va trevligt. Fortsätter jag såhär blir jag ännu mer pank snart.

Puss


//Elin Andrea

6 kommentarer:

  1. Låter spännande, hörru!

    Pank efter en fika? Hur står det till med ekonomin egentligen? ;p

    SvaraRadera
  2. Jag hade tänkt att bidra till den negativa stämningen i det här inlägget, hoppas att det är okej!

    SvaraRadera
  3. wii hultsfred :D:D!!!!/josä

    SvaraRadera