onsdag 8 april 2009

Så trevligt!

Jag fick precis ett samtal från en helt okänd kvinna, det va ganska trevligt... eller, hon ursäktade sig massa gånger och undrade hur hon kunde kommit fel eftersom hon såg att hon slagit rätt nummer. Ärligt talat visste jag inte riktigt vad jag skulle svara, så jag bara skrattade.. stackarn. Men hon önskade mig en glad påsk och bad om ursäkt åter igen. Ett trevligt inslag i den hektiska tillvaron.

För det är riktigt hektiskt nu. PAt ska va inne idag, vi har fysikprov imorrn och jag måste packa för lägret. Sen måste jag tvätta, städa mm...
Och här sitter jag och skriver....Jag måste sluta.

PUSSHEJ!

//Elin Andrea

2 kommentarer:

  1. Lycka till på fysikprovet i morgon och ha det så kul på lägret och Glad Påsk oxå :)Puss och kram, mamma

    SvaraRadera
  2. Tack desamma, haha :)
    Puss och kram, dotter

    SvaraRadera