lördag 4 april 2009

CHECK

Var i GBG idag med Sofia och Päivi, jättemysigt! Vi letade efter klänningar, och Sofia hittade två superfina :)
Det innebar också att jag har bestämt mig för klänningen jag köpte i tisdags. Jag köpte en en sjal till den, och möjligtvis örhängen också...

Sen köpte jag bruna gladiatorsandaler i tisdags också, som jag tog med idag ifall det skulle bli så att jag hittade ett annat par som jag gillade bättre... och då visade det sig att Sofia har köpt samma, fast i svart! Haha, det va skoj tyckte jag. Så det slutade med att jag behöll dom.

Här är mina inhandlingar från i tisdags:


Vit blus + Gladiatorsandaler (hittade inga bruna på bild)

Hoppas ni har haft en bra dag, puss
//Elin Andrea

9 kommentarer:

  1. söt blus :) fina skor :) /josä

    SvaraRadera
  2. Gladiatorsandaler!
    "En gladiator var en professionell slagskämpe under antikens Rom, som i underhållningssyfte tvingades kämpa på liv och död mot andra gladiatorer eller vilda djur inför publik."

    Så spännande!

    SvaraRadera
  3. Lite faktiskt! Ni kan ju räkna ut vad som väntar er (:

    SvaraRadera
  4. de va en supersnajsig gbg vistelse:D
    och nu kan ju vi gå runt o glänsa lite i våra likasamma sandaler i sommar!weei!;D

    SvaraRadera
  5. Ja! :)
    Glänsa lite? Vi ska glänsa mest! :D

    SvaraRadera