söndag 12 april 2009

Varberg 09

Helt klart bästa lägret någonsin! Även om jag knappt kan gå var det så värt det. Till att börja med måste jag skryta över hur duktiga vi var. Här är träningsschemat:
Torsdag:
  1. 1.5 km uppvärmning, 5 st 1000-metare, 500 nedjogg
Fredag:
  1. 5 km morgonjogg
  2. 2 km uppvärmning, stege 1.5 min ; 1 min ; 30 s , 5 upprepningar
Lördag:
  1. Långpass 1 timme
  2. Lagtävling = 13 hyfsat korta intervaller
Söndag:
  1. Jaktstart 3 km
Fan va duktiga vi har vart ändå! Man måste också räkna in att vi inte tränar så här mycket vanligtvis. Första kvällen gjorde vi inte mycket alls, alla va jättetrötta. Men andra kvällen däremot åt vi på restaurang och bowlade. Tredje kvällen hade vi lagtävling med frågesport och charader, mycket trevligt! (vi kom näst sist, YES!) Men huvudgrejen den kvällen var ändå efter lagtvälingarna, haha! Det var den roligaste kvällen jag har varit med om på sjukt länge. Killarna kom in till oss så körde vi sanning och konka. Jag går inte in på några detaljer för det kan bli pinsamt för mig och för andra, men jag kommer i alla fall aldrig glömma det, HAHAHAHH! (Kolla Facebook om ni vill se lite bilder från kvällen)
Jag har några som jag har tagit, men jag tog såklart bara tråkiga bilder vid helt fel tillfällen... men ändå.En till synes olycklig Sofia Hansson som äter chips
(men jag vet att hon ler på insidan!)

Vi åt pizza två kvällar i rad (!?)

Isabelle

Michelle, lite stel (?) efter träningspassen

En otroligt glad Sofia!
Jag gissar att det är för att vi ska äta pizza igen.


Vädret var helt underbart hela lägret, och jag har fått fräknar! Det betyder att sommaren är på väg.
Glad Påsk på er, hoppas ni har haft det lika bra som jag!
Puss

8 kommentarer:

  1. "Ett läger är en tillfällig boningsplats, som medger tillfälle för exempelvis en armé att samla krafter, fylla på lager och lägga ut strategin för kommande erövringståg."

    Jag ser fram emot dina kommande erövringståg, och passar samtidigt på att önska lycka till.

    SvaraRadera
  2. Du kan vänta dig en konspiration!

    SvaraRadera
  3. Nice Elin, Jag är mycket imponerad över er hurtighet! Låter förj*vla jobbigt =)

    SvaraRadera
  4. Tack, skönt att du förstår ;D

    SvaraRadera
  5. Haha den bilden på Sofia är bra charmig!

    SvaraRadera
  6. shit! vad spörtigt! vad sommar d såg ut att va där :) /josä

    SvaraRadera
  7. Vi är spörtiga som FAN! de va varmt :)

    SvaraRadera