söndag 5 april 2009

YES!

Tjohoo! Solen är ju underbar, och jag har blivit röd! :D
Nu kanske ni undrar varför jag är glad över en sån sak, men det är så att jag alltid blir röd innan jag blir brun. Det innebär alltså att jag är ett steg närmare nu, vilket jag uppskattar mycket.
Jag solade i endast bikini, låter inte det otroligt? Fast jag låg iofs inne i uterummet, med dom främsta dörrarna öppna, men fasen va varmt det blev! Men jag klagar inte, tvärtom. Mitt ansikte blev bränt, och jag är lite sådär halvröd över hela kroppen.. men jag får ta det. Bättre tider väntar på den fronten.

I vilket fall som helst, det finns inget bättre än att ligga i solen i bikini och lyssna på musik! Man måste ta vara på vädret.
Hoppas ni också har gjort de :)

//Elin Andrea

5 kommentarer:

  1. Inte illa! Jag har sprungit ett varv runt Strömsvattnet idag, det får räcka för min del. ;p

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt aldrig testat att ligga i bikini i solen Elin, tror inte det är något för mig. ;)
    //Fredrik

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du ska testa Freddan! :D

    SvaraRadera
  4. Nej det tänker jag inte!;)
    //Fredrik

    SvaraRadera