tisdag 17 februari 2009

MANDO DIAO

Var i GBG igår med mamma. Vi gick till Bengans och kollade när MANDO spelade och signerade skivor! Hur kul som helst! Jag blev speciellt glad, för dom spelade How We Walk, som jag aldrig trodde jag skulle få se live. Det var jättefint, och här kan ni lyssna själva:




Efter det skulle dom signera deras nya skiva Give me fire, och jag och mamma va duktiga och gjorde som den snälla mannen sa och ställde oss där kön skulle gå. Några ögonblick senare märkte vi att kön skulle slingra sig runt borden, vilket betydde att vi hade vart väldigt mycket längre fram i kön om vi inte hade flyttat oss...vilket innebar att vi nästan hamnade sist. Snopet. Men vi kom iaf fram, och jag kämpade med att få bilder. Tyvärr är kameran sååå seg, så jag hann inte krama dom, och på köpet stannade jag upp kön också. Som tur är fick jag några bilder, titta och njut!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Längtar sjukt mycket till den 24 april, då dom entrar scenen i Lisebergshallen! Kommer bli grymt.
Ska definitivt gå på fler signeringar om det kommer fler.

Pusshej för idag!

//Elin Andrea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar