tisdag 10 februari 2009

Jag ger upp!

Nej, nu ger jag upp. För kvällen iaf. Jag har nu under ca....tja, 40 min drygt, grejat me bloggen. Jag tänkte vara lite käck (?) och lägga in en räknare som syntes, men det verkade inte som det var meningen. För det funkar inte. Så nu ger jag upp. Punkt.

Nej, inte punkt. Ser fram emot imorrn, för då har jag och Martina bestämt oss för att ta en promenad. Sen ser jag också fram emot fredag, för då blir de ferre! Får hoppas på att det är många som ska ut bara. Men men, är det inte de blir de nog jävligt skoj ändå, jag planerar att festa loss!
Dance With Somebody liksom.

Nu ska jag nog återgå till mitt pluggande en liten stund, Engelska C är trots allt serious business.

Men sen får ni sova gott och förhoppningsvis länge, tyvärr ska inte jag det. Ha de!

//Elin Andrea

4 kommentarer:

  1. HAhahHA låter bra Elin, jag sitter uppe med dig!:D

    SvaraRadera
  2. duktig du, haha, du och ida sitter alltid uppe sent på natten xD
    skoj med ferre! /jossä

    SvaraRadera
  3. haha jag gjorde ingen engelska, HAHA:D
    ferre är bäst!

    SvaraRadera