torsdag 19 februari 2009

BLÄÄÄ

Usch, det känns inte riktigt bra just nu. Fan va många saker det är jag har gjort som jag önskar ogjorda, men också tvärtom. Önskar att jag kunde tänka lite innan jag agerar, kanske tänka två gånger till och med. Men tyvärr händer det alldeles för sällan, och ibland slår det tillbaka.

Och fan att det inte ska finnas någon lätt väg i livet som man kan ta ibland. Eller så finns den, bara att den är jävligt väl dold. Livet är inte lätt. Möjligtvis är det lätt egentligen, bara att jag och många andra gör det svårt för oss själva. Kanske är det inte meningen att livet ska vara lätt. Alla vill ju leva sitt liv till fullo, vilket nog betyder att vi måste kämpa ganska hårt, och ofta ta de lite svårare vägarna.

Det här va inget kul inlägg, jag vet. Men jag känner mig som en berg- och dalbana för tillfället, och snart kommer det troligen ett glatt inlägg. Den som lever får se.

Hoppas ni har det bra denna torsdag iaf. Sköt om er, och tänk efter två, kanske till och med tre gånger innan ni gör något ni ångrar.

//Elin Andrea

6 kommentarer:

  1. Men Elin då...Bättre ångra det man gjorde än det man aldrig gjort. Det som har hänt har hänt och så går man vidare och förhoppningsvis har man lärt sig nåt. Visdomsord från din kär mor. Kram, kram.

    SvaraRadera
  2. Håller faktiskt med din moder här, usch vad tråkigt livet hade varit om man aldrig testade och prövade sin väg fram.. men jag fattar hur du tänker, känner ju likadant hah! puss!

    SvaraRadera
  3. Mm hon kan faktiskt ha en poäng...
    haha mm, men de löser sig!! pusspuss

    SvaraRadera