fredag 13 februari 2009

Fredag den 13e

Kan faktiskt säga att de inte har hänt mig nåt oturligt...än så länge. Troligen kommer det smälla tillbaka ikväll istället, men jag ska hålla tummarna ända tills tolvslaget.

Som ni kanske har förstått från tidigare inlägg är de ferre ikväll, och jag ska faktiskt ta med mig min kamera för en gångs skull. Har bestämt mig för att börja dokumentera mitt liv nu när jag har skaffat blogg och allt. Kul att ha sen liksom, när jag är typ 80 (vid det laget har dom säkert tagit bort bloggen, men ändå), så kan jag tänka tillbaka på min glansdagar i tonåren.

HAHA Martina ringde precis lurade mig och sa att de inte skulle bli nåt, den lille jäveln!;)
Tur är att hon bara drev, och nu är jag ännu mer taggad!!

Syns ikväll!

//Elin Andrea

4 kommentarer:

  1. Skall du ut ikväll? Det skall inte jag! Jag skall däremot fira 1234567890-dagen!
    http://www.1234567890day.com/

    SvaraRadera
  2. NEJ!! :O Nu glömde jag ju de:( men jag firade ju iofs hela kvällen;P

    SvaraRadera
  3. Hade du sköj igår lr Elin?;)
    //Fredrik

    SvaraRadera