tisdag 3 mars 2009

Niiice

Jävligt nice faktiskt, och ganska kul! Jag hade min första körlektion igår, i snöstormen. Det gick gaaanska bra, förutom ett kärringstopp.. men skitsamma, det är iaf fruktansvärt skönt att ha börjat "på riktigt". Jag hade inte tackat nej till ett körkort liksom. Nu är det bara att ta tag i teorin, och de ska väl inte va alltför svårt... förhoppningsvis.

Jag måste klaga lite och känna mig duktig också. Jag och Sofia hade träningen för dom små igår, och innan dess va jag hurtig och sprang själv... i typ 20 cm snö. Och det var bara jag som hade vart så dum och springa efter snöstormen, för det fanns inga andra fotspår. Jag va så sur pga all snö så jag sprang bara 2 km. Kompenserade däremot med att köra lite styrka.

Fan vilket roligt inlägg ändå... Jaja, man kan inte alltid få som man vill!:D

PUSSSSSSSAR

//Elin Andrea

2 kommentarer:

  1. Flitigt värre, hörrödu! Kämpa på, eller något åt det hållet!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag ska göra allt jag kan! :D

    SvaraRadera