torsdag 4 juni 2009

Vistelsen på Kreta

Lite sent, men va fasen, bättre sent än aldrig.
Det va jättemysigt på Kreta! Vädret va sådär, men det dög, och jag brände mig. Jag ska inte trötta ut er med detaljerad information, men man säger du att en bild säger mer än tusen ord, så jag bjuder på lite bilder istället.

Playan

Hotellet, jättesött!


Jag brände mig på rumpen :(

Bara för att mamma tyckte så mycket om den här bilden :)

Grekiskt så det förslår!

Två idioter.

Sista kvällen, lite smått sorgligt :/

//Elin Andrea

7 kommentarer:

  1. vad sööt du är! /gabbi

    SvaraRadera
  2. åhh vad fina kort! jättefina! puss!

    SvaraRadera
  3. haha, jag undrar lite vem gabbi är... eller?
    tack martina :D

    SvaraRadera
  4. FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY på dig! Kan du iaf inte lägga in en lite finare bild så inte alla bloggläsare dör av förskräckelse. De kan ju få men för livet och tänk på att du är lik mig. Kram från din mamma som älskar dig iaf :)

    SvaraRadera
  5. Det var den finaste jag kunde hitta.




    HAHHAA NEEEJDÅ! Men jag tycker den är rolig. Och jag blir rädd när du skriver sådär.

    SvaraRadera
  6. Ja tänk på det du och tänk på att alla ser det. MOHAHA

    SvaraRadera