onsdag 6 maj 2009

Glad!

ÅÅÅH, jag har inte vart såhär glad på länge :D Jag är helt lycklig, WIII!
Jag har fasat för den här dagen i typ en vecka nu, och den är äntligen över. Anledningen var att jag skulle ha teoriprov samt projektarbetsredovisning, uff! Men nu är det gjort, teorin gick bra och PA redovisningen gick också bra, även fast det var jättemycket folk :|
JAG ÄR GLAD!
Nu är det bara uppkörningen och allt annat kvar i skolan, men det skiter jag i nu för jag har sån energi, städade rummet på fem röda.
Även om jag skrev att jag skulle skita i skolan nu ljög jag lite, för jag tänkte göra lite historia... typ.

Hoppas ni är lika glada :D

PUSS PÅ ER!
//Elin Andrea

3 kommentarer:

  1. fan vad härligt :D glad är bra! jag är ochså glad, jag har gjort halkan nu! :D puss på dig lill Örvin /jossä

    SvaraRadera
  2. Grattis igen Elin! =D
    //Fredrik

    SvaraRadera
  3. har du börsse?!
    Tack fredrik :D

    SvaraRadera